Monday, August 6, 2018

Kecutkan Cyst Tanpa Pembedahan

Kecutkan Cyst Tanpa Pembedahan yang mungkin ramai ingin tahu. Siapa je kat dunia ni sanggup dibelah perut melainkan bersalin sebab itu sahaja cara nak selamatkan nyawa bayi. Jadi,  saya ingin kongsikan satu cerita berdasarkan pengalaman customer saya sendiri yang berjaya kecutkan cyst tanpa pembedahan.




Bagaimana cyst boleh terjadi?

Secara hakikatnya, punca sebenar penyakit yang berkaitan peranakan atau rahim wanita ini tidaklah diketahui. Cuma sebagai langkah berjaga-jaga kita mestilah tahu apa simptoms yang menunjukkan cyst ini berlaku. 

Punca cyst terjadi bermula daripada gangguan kitaran haid dan senggugut yang teruk.Satu kajian yang menunjukkan bahawa lebih kurang 50% wanita mengalaminya terutama wanita yang belum berkahwin dan wanita yang pernah melahirkan anak.

Tanda-tanda Cyst

- sakit di bawah perut
- rasa kejang dan sakit mencucuk-cucuk
- kerap membuang air kecil
- perut sedikit membuncit
- bila di sentuh dengan tangan, rasa ada ketulan keras
- kadang kala sakit yang berpanjangan
- senggugut teruk


Kecutkan Cyst Dengan Jus Pati Vivix

Pengalaman customer saya yang mengadu bahawa dia di sahkan cyst sebesar 3.6cm terus ingin ikhtiar dengan shaklee. Kebetulan masa ni memang dia dah beli shaklee untuk kesihatan anak dia.

Dia menyatakan rasa takut dan risau kerana cyst tersebut makin membesar sehingga doktor kata akan lakukan pembedahan jika cyst tersebut tidak mengecut. Saya cadangkan kepada dia untuk ikhtiar  Vivix dan Omega untuk kecutkan cyst. 

Alhamdulillah tak sampai seminggu dia amalkan secara konsisten, cyst dia dah pun kecut 1.7cm dan sekarang cyst dah hilang sepenuhnya. Syukur sangat asbab Shaklee, kesihatan dia bertambah baik dan tak perlu lagi risau sampai tak lalu nak makan. hehe

Testimoni Kecutkan Cyst dengan Vivix Shaklee


Makanan Penyebab Cyst

Soya mengandungi phyto estrogen yang mempunyai fungsi seakan akan estrogen. Jadi apabila pesakit cyst makan soya ia akan mengakibatkan paras estrogen dalam badan tinggi dan menggalakkan pembesaran cyst.

Oleh itu sebagai langkah awal pencegahan anda boleh segera berjumpa doktor jika anda mempunyai masalah senggugut yang teruk. Hal ini kerana lebih cepat anda tahu keadaan badan anda,  lagi mudah untuk anda cegah makanan yang boleh menyebabkan cyst.

Oleh sebab itu juga,  saya amat mengalakkan anda membeli shaklee dengan pengedar sah shaklee di kawasan berdekatan anda yang mempunyai ilmu tentang produk.Banyak kes yang berlaku apabila customer membeli produk shaklee yang mempunyai kandungan soya telah mengakibatkan cyst mereka semakin membesar dengan jayanya. Jadi nak salah kan siapa? Produk atau anda yang tidak mendapatkan konsultasi produk dengan pengedar yang menjual?

Berapa Harga Vivix?

Sebotol vivix berharga RM475. Ya,  mahal bukan?  Tapi harga Vivix sangat berbaloi dan lebih murah daripada harga yang perlu anda bayar untuk melakukan pembedahan. Yang mana satu anda lebih mahukan antara kecutkan cyst atau lakukan pembedahan yang banyak risiko?

Boleh baca kisah wanita dan kos bayaran untuk pembedahan cyst > Wanita ini disahkan menghidap Ovarian Cyst 
Untuk anda yang berminat membeli Vivix shaklee boleh terus whatsapp saya dengan klik link ini kerana pada bulan ini shaklee buat Promosi Vivix Shaklee sepanjang bulan Ogos 2018.Jangan lepaskan peluang anda!

Insyallah kandungan Vivix yang kaya dengan manfaat tumbuhan semulajadi yang tinggi antioksidan dapat membantu anda yang ingin ikhtiar untuk kecutkan cyst dengan selamat.Tak perlu ragu-ragu lagi kerana kandungan Vivix adalah ramuan 4 bahan tumbuhan semulajadi.Insyallah selamat dan berkesan.

Bagaimana Nak Order Vivix?

1. Whatsapp 0145010786 untuk order 
2. COD sekitar Ampangan, Sikamat, Seremban, Senawang.

No ID : 1211873




Post a Comment