Thursday, October 5, 2017

Supplement Terbaik Malaysia Untuk Kesihatan

Syarikat Shaklee sudah pon berusia lebih 60 tahun sejak 1965 tahun yang lalu. Ini adalah salah satu bukti Syarikat Shaklee sangat kukuh dan sentiasa selamat untuk semua pengguna hingga ke hari ini.  Jadi,  harini Cik Dila nak berkongsikan tentang Supplement Terbaik Malaysia untuk kesihatan yang semua orang patut tahu.



Syarikat Shaklee ditubuhkan oleh Dr. Forest C. Shaklee setelah mendapati vitamin shaklee yang pertama iaitu Vitalized Mineral yang selamat dimakan selama 40 tahun. Bukti yang kukuh inilah barulah beliau yakin untuk menubuhkan Syarikat Shaklee dengan inpirasi alam semulajadi yang dapat mencegah diri dari pelbagai penyakit.

Rangkaian Produk Shaklee Di Malaysia

Mungkin ramai yang tak tahu,  shaklee bukan hanya mempunyai produk nutrisi tapi juga menyeluruh sehingga ke penjagaan kulit wajah serta penjagaan kebersihan rumah. 


Rangkaian Produk Nutrisi


Rangkaian Penjagaan Kulit Wajah


Rangkaian Penjagaan Kebersihan Rumah


Shaklee Supplement Terbaik di Malaysia. 

Always safe
Always work
Always green

Itulah tagline Shaklee yang membuktikan setiap produk shaklee sangat selamat untuk pengguna. Bukan sahaja selamat bahkan memberi kesan yang baik terhadap kesihatan menyeluruh.

SENTIASA SELAMAT ( Always Safe)

Setiap produk shaklee telah dijalankan lebih 100,000 ujian kualiti dan disertai lebih 350 ujian saringan bahan berbahaya untuk memastikan produk shaklee betul-betul selamat. Malah,  setiap botol shaklee juga dijalankan ujian untuk memastikan ianya selamat sekiranya di hisap oleh bayi.  Haa,  sampai macam tu sekali tau shaklee punya concern kat produknya. 

SENTIASA BERKESAN ( Always Work)

Untuk memastikan produk shaklee memberi kesan yang baik terhadap kesihatan, Shaklee mempunyai lebih 65 saintis yang menjalankan kajian dan pembangunan ( R&D) yang mana saintis Shaklee juga telah memenangi Nobel Prize. Bukan calang2 saintis tau! 

Selain itu,  shaklee membuat hubungan dengan sekumpulan saintis lain yang takde kena mengena dengan shaklee untuk mereka membuat kajian unggul (Landmark Study) untuk memastikan Shaklee benar-benar memberi kesan yang terbaik dalam kesihatan.  Masa yang di ambil untuk buat kajian ni bukan la sebulan dua tapi bertahun-tahun.  Bukti produk shaklee berkesan ialah sampai ke hari ini  orang masih cari shaklee untuk ikhtiar kesihatan.

SENTIASA MESRA ALAM ( Always Green)

Tak dinafikan lagi shaklee produk yang mesra alam yang mana semua ramuan dalam produknya kebanyakkan menggunakan alam semulajadi yang Allah ciptakan.  Sehinggakan pejabat Shaklee di California pon tidak menggunakan aircond kerana rasa cinta kepada alam semulajadi yang tinggi sehinggakan hanya menghirup udara segar.  Haa,  hebat ke hebat Shaklee ni? Kalau nak bandingkan dengan company lain, macam tak jumpa je kan syarikat yang teliti macam shaklee ni.

Inilah orang kata , tak kenal maka tak cinta. Jadi mari lah kenal Shaklee dengan lebih dekat , insyallah pasti akan terpikat untuk menjaga kesihatan secara luar biasa!

oh ye , jangan lupa untuk nantikan kemunculan produk baru Shaklee iaitu Shaklee Baby dan YOUTH SkinCare yang bakal masuk Malaysia tak lama lagi!
 
Bagi anda yang tertanya-tanya dan nak tahu lebih lanjut pasal shaklee,  boleh la contact Cik Dila ye.  Nanti Cik Dila akan ceritakan banyak lagi kisah shaklee yang membuatkan Cik Dila pon rasa yakin yang produk shaklee ni selamat untuk dimakan. 

Sekiranya anda ingin mencari produk shaklee,  pastikan anda mendapatkan produk shaklee dengan team #SuperstarzFamily di seluruh Malaysia kerana team kami mendapat bimbingan secara terus dengan pakar nutrisi serta doktor berpengalaman dengan 20 tahun pengetahuan produk. 

Klik : Daftar Ahli untuk mendapatkan produk Shaklee dengan lebih jimat. 

No. ID : 1211873 



Post a Comment