Wednesday, May 31, 2017

Promosi Harga Special ESP Untuk 10 Orang Terawal !



Assalamualaikum dan salam 6 Ramadhan! Hai , semoga semuanya sihat-sihat dan masih bertenaga untuk kekalkan momentum untuk berpuasa tahun ini. Harini saya rasa nak buat promotion sikit untuk ESP yang sekarang memang macam goreng pisang tau! LAKU KERAS ! tak sampai sehari dah licin kat HQ. So, saya terpanggil untuk buat promosi supaya awak-awak yang nakkan ESP ni dapat beli dengan hati yang senang dan gembira. Moga kita sama-sama dapat manfaat ESP ni untuk kesihatan :)

NAK TAHU APA PROMOSINYA? 

memandangkan ESP bakal tiba pada 7 JUN 2017 untuk batch yang ke 2, jadinya sukacita saya nak buat PROMO HARGA KAW-KAW PUNYA untuk 10 ORANG TERAWAL!

Syarat-syaratnya :

1. Cepat PM 0145010786 .Dapat harga super special dari saya. Yang pasti murah dari biasa.

2. Bayar deposit RM50 @ bayar penuh pon boleh untuk melayakkan awak termasuk dalam list 10 orang terawal .

3. Dapat resepi special ESP di bulan Ramadhan.

Senang je kan?

Rugi tau kalau awak tak join untuk jadi 10 ORANG TERAWAL ini sebab memang special harga ESP saya bagi ni. Bukan selalu tau.Nak tahu kena PM segera!

 So, apa lagi ? moh la grab ESP anda sekarang!

siapa cepat dia dapat ! :)

* order akan proceed setelah full pembayaran di buat sebelum 7 JUN.



Post a Comment