Tuesday, May 23, 2017

Bersahur Dengan ESP SHAKLEE Kenyang Lebih Lama.

Alhamdulillah , syukur ke hadrat Ilahi kerana sehingga hari ini Allah masih kurniakan kesihatan yang baik. Sekarang berbaki 4 hari lagi menuju RAMADHAN, bulan yang dinanti-nanti oleh semua umat Islam. Dan sekarang gigih lah saya mengganti puasa 5 hari lagi yang tertangguh tu. hehe.

Kali ini saya  dapat pengalaman baru berpuasa ketika mengandung 37weeks sekarang ni. Masa memula puasa memang rasa risau kot-kot la lapar ke masa tengah puasa. Alhamdulillah , perut ok je takde pon rasa lapar, cuma oleh kerana cuaca agak panas, bibir saya kekeringan sedikit. Hari ni hari kedua saya mengganti puasa , insyallah akan diteruskan sehingga Ramadhan menjelang. Nak tahu apa yang saya amalkan ketika berpuasa?

ESP SHAKLEE



Saya akan pastikan saya bersahur walaupon hanya minum ESP. Saya akan minum ESP dan 2 biji kurma untuk memberi tenaga kepada saya sepanjang puasa walaupon tengah sarat mengandung sekarang ni. Lepas tu, saya akan telan vitamin VITALEA & VITAMIN C . Ibu hamil takleh lupa vitamin ni untuk pastikan HB kekal maintain sampai bersalin.hihi.

KENAPA SAYA PILIH ESP UNTUK BERSAHUR?

pernah kan dengar orang yang makan nasi banyak-banyak masa sahur lepas tu rasa lapar cepat.Tak sampai tengahari badan dah rasa lemau dan lemah. Tapi serius, ESP memberikan tenaga yang berpanjangan dan sangat bagus untuk diamalkan di bulan puasa ni. Even tak makan nasi pon, tetap rasa bertenaga sebab ESP mengandungi glisemik index yang rendah yang mana ia melepaskan tenaga secara perlahan-lahan. Sebab itulah, ESP dapat membantu orang yang gastrik untuk berpuasa.

Bagi anda yang mengalami kesukaran untuk berpuasa, apa kata kali ini jadikan ESP sebagai menu sahur anda untuk kekal bertenaga sepanjang berpuasa. Tak percaya? cubalah , anda pasti akan merasai perbezaan ketika berpuasa nanti. 

Oleh kerana, stok ESP sekarang sangat terhad
.Anda boleh PM saya segera untuk booking ESP anda.
Kalau lambattt, anda yang rugi. 

#ramadhanbakaltibataklamagi
#selamatberpuasadenganESP






Post a Comment