Tuesday, September 13, 2016

Kenapa Soya ESP Lebih Selamat Untuk Diminum?


Nak cakap saya peminat Soya?
Memang tak la sebab air kotak soya bukan pilihan saya setiap kali saya beli air kotak.

Tapi peliknya soya ESP ni dah jadi favourite saya dah.
Padahal tak suka pon soya. Hihi

sebab rasa SOYA ESP lebih sedap dari soya biasa tu.
 Ni kaw kaw rasa soya original tau bukan rasa manis gula je.
 Yang tak penah cuba tuu wajib cuba ESP ni tau! hehe
Saya bukan nak cerita tahap kesedapan soya ESP ni je kat sini 
tapi nak share sikit kenapa soya ESP lebih selamat untuk
 diminum berbanding soya2 kat luar sana tu.

Antara sebab nya:

πŸ’₯ESP sumber protein yang berkualiti dari tumbuhan
πŸ’₯ESP dihasilkan oleh kacang soya NON GMO yang mana genetik soya secara semulajadi tidak diubah.
πŸ’₯ESP dibasuh dengan menggunakan air bukan alkohol. Semua proses ini di pantau ketat oleh IPP.
πŸ’₯ESP mempunyai GI yang rendah , 39 yang mana sangat sesuai untuk pesakit diabetes dan kenyang lebih lama. So jangan heran kalau minum ESP berat badan terpaksa turun!
πŸ’₯ESP satu-satunya  produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasikkan oleh tubuh manusia.
πŸ’₯ Satu hidangan ESP bersamaan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur,dan 12 kali ganda susu rendah lemak 
πŸ’₯ ESP tidak mengandungi kolestrol dan asid uric dan mudah diserap oleh tubuh


Masih ragu-ragu dengan soya ESP? 


Baca lanjut artikel ini :

7 Kriteria Penting Untuk Memastikan Soya Anda Selamat Diminum

Kenapa Kena Minum ESP?

Betul Ke Soya Tak Bagus?

Manfaat Esp All In One


Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee dan tempahan Produk , 




Post a Comment