Monday, August 1, 2016

Ibu Pejabat Shaklee Di Pleasanton, Carlifornia

Assalamualaikum semua!

Hari ni saya nak share sikit pasal Ibu Pejabat Shaklee di Pleasanton, California.





credit to Bonnie for this picture :)


haaa, teruja tak nak tahu pasal HQ kat sana.
sebelum ni pernah pergi HQ kat shah alam je kalau tak silap.
Dalam malaysia ni HQ dia tak grand sangat macam kat LUAR NEGARA ni.
jom tengok apa yang menarik HQ kat sana tuuu..


APA YANG MENARIK TENTANG HQ SHAKLEE DI PLEASANTON NI?

- Bangunan ini telah di reka oleh arkitek terkenal di dunia , Gensler untuk membuat
 ruang yang mesra alam, mesra rakyat yang mencerminkan komitmen Shaklee untuk
 hidup harmoni dengan alam semulajadi sesuai dengan tagline Shaklee iaitu
 Always Geen, Always Safe and Always Work!

- Tak kira di mana anda berada di dalam bangunan ini, anda boleh lihat langit, pokok dan alam semulajadi

- Pintu, karpet dan kerusi-kerusi di buat dari bahan kitar semula.

Dan banyak lagi yang diceritakan mengenai HQ shaklee di sana , boleh terus kan baca di blog Bonnie :)


Adakah anda tahu Shaklee mempunyai ...

Lebih daripada $ 250 juta dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan
Lebih 83,000 ujian setiap tahun untuk kualiti produk
Lebih 100 kertas kerja saintifik, 90 daripada mereka yang diterbitkan dalam jurnal ulasan
Kualiti jauh di luar standard industri!!

PENGHARGAAN KEPADA PENGASAS SHAKLEE

DR. FOREST C.SHAKLEE merupakan pengasas syarikat Shaklee pada tahun 1956 sebagai supplemen semulajadi pertama di Amerika Syarikat masa tu.

Shaklee tercipta dengan kisah beliau ketika masih kanak-kanak, beliau terkena penyakit yang menyebabkan jangka hidupnya pendek. Tapi mak beliau percaya alam semulajadi mampu menyembuhkan anaknya , maka mak beliau membawa beliau pindah ke kawasan pergunungan dan memberikan makanan yang sihat dan cukup nutrisi. Hasilnya, Dr C.Shaklee sembuh dari penyakit dan teruskan hidup hingga dewasa dan terciptalah produk SHAKLEE yang kekal hingga sekarang!


MISI DAN VISI SHAKLEE 
tidak lain lagi adalah untuk membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat :)

TAHNIAH KEPADA SEMUA YANG MEMILIH SHAKLEE
yang sentiasa mengamalkan konsep semulajadi dan selamat :)

bagi yang belum mendaftar ahli, jom join bersama saya! 
hanya KLIK DAFTAR AHLI ! 
saya akan bantu anda .

atau 
untuk hubungi terus 

Post a Comment