Thursday, August 11, 2016

Cara Buat Menu Label Pada Navigation Bar Di Blog Untuk Newbie

Assalamualaikum.
akhirnyaa  pencarian dila berakhir!

puas dila cari tutorial yang mudah dan difahami untuk buat 
menu label macam blog-blog yang dila blogwalking. 
semua cantik-cantik. jeles i tau! hehe
nak jugak cantik-cantik.

sekarang pon dila tengah belajar nak cantikkan blog 
supaya sejuk mata memandang 
untuk kawan-kawan blog yang singgah di blog dila. :)

alhamdulillah jumpa jugak.
walaupon versi indonesia tapi sangat mudah nak faham.

jadi pon macam kat bawah ni.
*happy*




korang yang tak jumpa-jumpa lagi tutorial tu, 
boleh tengok video ni sampai habis. :)



terima kasih pada si pembuat video ini :)



Post a Comment