Saturday, May 14, 2016

Kesan Lepas Consume Shaklee

Selamat petang.
Petang yang bahagia, redup jeee .
Alhamdulillah sangat banyak nikmat yang Allah bagi.

hey, harini den nak cito pasal supplement yang saya ambil 
untuk menjaga kesihatan saya dan suami. 

bermula episod shaklee dengan Bcomplex.
sebab masa tu, duk baca pasal kepentingan asid folic.
ditambah pulak mak cakap jangan makan asid folic doktor 
bagi nanti baby besar. hehe
memang ler, ubat semua tak elok. 
semua orang tahu sebab ubat ada dadah dan ianya bersifat sintetik. 
saya amalkan bcomplex untuk penjagaan emosi jugak tau.
hehe. vitamin antistress.





Lepas tu, add on Vitalea & Zinc untuk suami. 
suami dulu masa mula2 kawin asyik mengantuk je.
balik keje mengantuk, 
lepas subuh mengantuk.
Bila nak segarnya pon tak tahu.huhu
rasa fed up jugak tengok dia asyik mengantuk jeee.
kalau anak, dah cubit2 jugak.hihi



ok, lepas tu, jatuh cinta pulak dengan ESP shaklee.
waaaaaahhh ni memang best! 
serius tak tipu.
masa promo ESP baru ni, 
alhamdulillah sangat dapat jual 10 tong ESP !!!
tak ku duga penangan ESP ni. 
semua kawan-kawan dan akak2 ipar den promote. 

kesan kat saya memang nampak ketara bila tumit 
kaki dah tak merekah.
kalau dulu merekah terus sapu herbal blend.
sekarang takyah sapu dah, memang lembut jeeee sokmo.
kalau dulu sampai suami tegur kenapa kasar sangat .hihi
tumit dia lagi lembut kott.
malu den!! 

haa, herbal blend memang standby kat rumah.
untuk sapu kalo melecur kena minyak panas ke, 
kena gigit nyamuk ke ataupon kalau kulit kering.
setiap pagi memang suami sapu kat kaki dia sebab 
kulit kaki dia memang kering skit.

lepas tu, masa promosi Vita C plus pon saya grab cecepat.
of kos laa harga memang tergolek golek murah kalau koraang nak tahu. 
baru je consume Vitamin C .
kita tunggu ye ape result nye nanti. hehe.


haaaa, tak lupa juga kepada Ostematrix 
ni memang kesukaan saya.
Makan ostematrix sebelum tidur. 
kalau dulu saya ada maslaah sakit2 tumit kalau berdiri lama.
masak lama pon dah sakit .
ni kan pergi jalan2 jauh2 memang sakit mencucuk tau.
serius risau,
sebab orang cakap ad masalah dengan rahim. huhu
alhadmulillah konsisten amik ostematrix dah tak sakit dah.
Ostematrix ni vitamin kalsium.
lagi tinggi kalsium dari susu tu.
kalau korang tak leh telan susu, 
telan je ostematrix ni.
berkhasiat sangat! hehe


korang cakap vitamin SHAKLEE mahal?
kesihatan itu lebih mahal tau!
nak sihat, kena korban sikit.
Vitamin shaklee ni multipurpose 
dan sangat tahan lama. 

yesss, i like it. 
moga Allah izinkan saya dan suami untuk 
terus amalkan shaklee. 




BERMINAT?



Post a Comment